Merhaba annisler 🌺
Bebeğim 28 günlük . Bir sure kuvezde kalıp biberonla beslenmeye alıştığı için memeyi tutmadi maalesef . Sağım yaparak biberonla besliyorum. Bilgi edinmek istediğim bazı konular var tecrübeli arkadaşlardan.
Yeni doğum yaptığımda hiperlaktasyon olmuştum gogsum asla bosalmiyordu durmadan sut üretiyordu tüm günüm sağım yaparak geciyordu. Stok konusunda hiç sorun cekmemistim . Şuan epey azaldı . 2 memeden 100 ml kadar çıkıyor . Bunun normali nedir ? Sizde durumlar nasıl ?
Birde bebeğim suan 60 cc içiyor her beslenmede şuan soyledigim gibi 28 günlük . Yeterli mi ? Sizin bebeler 1 aylıkken ne kadar içiyor/içiyordu ?
Şu acemi anneyi bı aydinlatirsaniz çok sevinirim 🙏🤗