Merhaba kızlarr doğuracağım doğuracağım diye diye sonunda 37+5te doğurdum burda çok aktiftim arkadaşlıklar kurdum ve hikayemi bende sizlere yazmak istedim 🥰 07.05.2025 çarşamba günüydü o gün 20 tura yakın merdiven çıktımeşimle yemek yiyecektik öncesinde ben lavaboya gittim ve sümüksü sarımsı bir parça geldi nişanmış bu arada benim gibi ilk hamileliğini yaşayan ve nişanım gelirse ben anlamazsam diye düşünen arkadaşlarım varsa akıntıdan ayırt edilemeyecek gibi değil bildiğiniz yoğun balgam gibi o yüzden anlamamanız mümkün değil her neyse ben doktoruma söyledim doktorum eğer sancın olursa gel olmazsa bekle yarın sabah çatı muayenesi edeceğim dedi bende sancı yoktu ama hamileliğimde hep bel ağrım vardı o günde yoğun bir bel ağrım vardı ve ne olur ne olmaz diyip duşa girdim temizlendim duşumu aldım çok sakinim eşimde gayet sakindi ve doktorum belki nişan olmayabilir dediği için ve sancımda olmadığı için doğuracağımı düşünmedim anneannem memlekete gidecekti ve annemlerde oradaydı evime 10 dk yürüme mesafesinde oturuyor bende yanına gittim gider gitmez sofra kurulmuştu tam yemek yiyecektim bir anda hop bacak aramdan sıcak sıcak birşeyler aktı suyum geldiğini anladım eşime ve annemlere suyum geldi diye bağırdım o an herşey durdu resmen eşim koşa koşa eve geçti eşyaları aldı babamın arabaya bindim gidiyorum herkes çok telaşlı ama ben sancım çok hafif diye çok sakinim herkesi sakinleştirmeye çalışıyorum falan😂 hastaneye vardık hemen baktılar çatı muayenesi yapıldı 2 cm açıklık vardı akşam saat 8 hemen nst bağlandım sancılarım ufak ufak varmış ama suyum sancımdan önce geldiği için bebeğin suyu bitmesin diye beni yürütmediler odaya aldılar yatırdılar yemek yasaktı lavman yapıldı sadece gece 3 e kadar sıvı tükettim gece 3 ten sonra su bile yasaktı o saate kadar açıklığım 1 cm daha artıp 3 cm olmuştu ama sancılarım artık dayanılamayacak olmaya başladı gece 3 ten 5 buçuğa kadar kusa kusa 7 cm daha açıldım ve tam açıklığa ulaştım sancım yokken ıkınmadım gücümü topladım derin nefesler alıp verdim ama sancım geldikçe çok güçlü ıkındım ve ufak bir kesi ve bir iki dikiş ile dünyanın en güzel şeyi olan oğluma kavuştum doğumhaneden yürüyerek çıktım oğlum yarım saat kadar solunum desteği aldı sonra giydirip yanıma getirdiler kokusu dünyaya gülüşü ömre bedel 3130 gram 49 cm doğdu Karan Ata💙 Allah isteyen herkese bu duyguyu yaşamayı nasip etsin 🤲💙 08.05.2025 06.00 Hoşgeldin Canım oğlum Karan💙