Kızlar bu ayın 7 sinde yumurtlama 8 inde çatlama gördüm. Bu sürede kasık ağrım akıntım vs olmuştu ama sonrasında geçmedi hala devam ediyor. Dünden beri de geçmeyen aşırı gazım var. Gaz olmasına etki edecek birşeyde yemedim,üşütmedim de halbuki. Normal mi bu. Bu arada bat mayısın 23 ü. Aynı durumu yaşayan varmı