SedaYlmaz 9+5 haftalık hamileyim inanılmaz derece basım agrıyor yataktan kalkamıyorum agrıdan buz ve sıcak komples yaptım patates koydum faydasını görmedim parolda içmek istemiyorum agrı kesiciler mideme dokunuyor nasıl geçer yardımcı olur musunuz
gigi SedaYlmaz canım bende öyleydim ölüyorum sandım çok ılık duş al duşta burnuna tuzlu su çek birkaç defa aksın ne kadar sinüs vara geçer çıkınca da bir ballı süt iç yat uyu
Emin SedaYlmaz kesinlikle tuzlu su burnuna tuzlu su çek bende 2 gündür ölüyorum ağrıdan tuzlu su fayda etti biraz
NurseliAliosmanGk SedaYlmaz Size bi önerim olacak kizlar bnmde surekli baş agrim oluyo arastirdim ve vikis sürüyorum agri azaliyo ve rahatlatiyo tavsiye ederim malum hamilelikte hap kullanamiyoruz.
[silindi] SedaYlmaz Nurse Harvey’s Head Stick bu ürünü eczaneden alın ve kullanın bence. Hamileler de kullanabiliyor içinde nane yağı var zaten. Alnınıza boynunuza şakaklarınıza sürüyorsunuz ve çok rahatlatıyor sizi. Benim aşırı baş ağrılarımı geçirdi bu ürün tamamen kesmiyor ağrıyı ama çok iyi geliyor
sero07 Bende cekiyordum doktora soyledim parol verdi ilac gebelikte rahatca kullanilan bi agri kesici.ki ben bu konularda cok titizimdir hic ilac kullanmadim ama artik dayanilamiyacak noktaya geldim.yine de doktorunuza danışın tabi 😊
NurseliAliosmanGk Size bi önerim olacak kizlar bnmde surekli baş agrim oluyo arastirdim ve vikis sürüyorum agri azaliyo ve rahatlatiyo tavsiye ederim malum hamilelikte hap kullanamiyoruz.
husniyealtun Emin hamilelikte kullandirmiyorlar diye biliuorum bende ama bir druna sor istersen. Ben felaket tutulmustum dr um voltaren i salik vermisti vicks yerine oda cok az miktarda ve bir ennn fazla iki defa. Sen yine de sormadan kullanma kimyasal bilesim.sonucta
Osgeee Hamilelikte her türlü krem zararlıdır demişti doktorum migren ataklarında parol ve nasorinse var basınçlı şişe içine himalaya tuzu ile kullanılıyor bunları tavsiye ederim. Ama viks ve kremler daha zararlı paroldan. Özellikle ilk üç ay.
CemileAtaAktan Sedoşum bende de baş agrısı ve sureklı uyku var beynimin içide sankı davul calıyolar 🙁
Emin husniyealtun yok canım.kullanmadim.zaten benim.basagrisi hamile.kalmadan önce de öyleydi ne yapsam geçmezdi 2 gün çektim.agriyi ama geçti inşallah bu daha tekrarlamaz😑
Ahmedinannesi SedaYlmaz eczanelerde headstick diye bir ürün satılıyor ruj gibi sürmeli.tamamen doğal lavanta yağı ve mentol kristali var içinde.ben ağrım olduğu zamanlar onu kullanıyorum kısa süreli de olsa rahatlatıyor etkisi geçince yeniden sürüyorum.biraz yakabiliyor ve mutlaka göz çevrenden uzak sürmen lazım gözleri çok yakıyor🤗fiyatı 20₺ civarıydı..