37+4 üm yaklasik 2-3 haftadan fazladir tabiki braxton hicks kasilmalari oluyor normalde cok ayakta kaldigimda veya cok oturdugumda olurdu fakat son haftalarda o kadar cok artti ki her saniye oluyo tabiki duzensiz ve bele kasiklara vuran bi kasilma degil
Ama ne oturabiliyoeum ne yatabiliyorum karnim taş kesiliyo o kadar yoruldum ki çoook fazla olmasi normal mi bilmiyorum ama rahatsiz olmaya basladim artik
Sabahlari yataktan kalktigimda karnim taş şekilde uyaniyorum ki zaten her sabah 4-5 kere tuvalete kalkiyorum her seferinde ayni