Arkadaşlar 30 haftalikken bebeğimin Beyininde araknoid kist görüldü fetal mr istediler çekindim sonuçlarda araknoid kist lehine yaziyordu 47×27mm olarak ölçülmüş, büyük mü oluyor sonradan kaybolur mu ? yardımcı olur musunuz yaşayan varsa lütfen cevap versin çok zor süreçten geçiyoruz detayli ulrtasonda hiçbir sıkıntı çıkmamıştı şu anda sadece araknoid kist gördüler sol temporal lobda