Kızlar 19+6yım iki üç gündür bebeğimin hareketlerini hissediyorum kıpırtılarını🥹🥰 ama bebek sanki göbek deliğimin altında hareketlerde tam göbek bitiminde Kasıklarıma doğru normal öi orada hissetmem yani yukarıda olması mı gerekiyor tecrübeli anneler helppp ya da aynı hafta olanlar varsa ♥️