Arkadaşlar merhaba Salı günü transferim var yarında üç saatlik bir serum varmış onun için randevu aldım gidicem taktırmaya ama tedirginim daha önce ki transferimde de taktırmıştık 12 haftaya kadar ama insanın kolunu çok ağrıtıyo yaa daha önce taktıran var mı böyle bir serumu