aysunkivrak34 Merhabalar 19+5 de rahim ağzı yetmezliği nedeniyle erken doğum oldu ve malesef oğlumu kaybettim 😢ikinci gebelik nasip olursa serklaj olacağım istanbul anadolu yakasında serklaj olan varsa yardımcı olabilir mi?
Brlsltn aysunkivrak34 Bende de rahim ağzı yetmezliği vardı ilk gebeliğimde rahim azğım kısalmıştı dikiş atılmıştı o yüzden ikinci gebeliğimde tedbir amaçlı 14. Haftada dikiş atıldı. Pendik medipolde Aytekin hanım yaptı. Öneririm
_aydanyldzz aysunkivrak34 merhaba öncelikle allah sabır versin geçmiş olsun. 28 haftadayım rahim ağzı kısalığım var 15 mm erken doğum riskim var acaba sizin kaç mm di erken doğum yaptınız ve nasıl anladınız :(
aysunkivrak34 Brlsltn ikinci gebelik nasip olursa banada dikiş atılacak. Şuan kaç haftaliksiniz süreç nasıl ilerliyor biraz bahsedermisiniz. 3 hafta oldu oğlumu kaybedeli sürekli araştırıyorum 😢
aysunkivrak34 _aydanyldzz teşekkür ederim. Malesef bende hiç belirti vermedi ağrı kanama hiç bişey olmadı. Rahim ağzı uzunluğumu bilmiyorum ama hastaneye gittiğimde rahim ağzı ful açılmıştı. Bana rahim ağzı yetmezliği tanısı konuldu sinsi bir hastalıkmis. İnşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız haftanız büyük baya bence sürekli kontrol ettirin çünkü anlık oluyor hersey
_aydanyldzz aysunkivrak34 çok teşekkür ederim dikkat etmeye çalışıyorum umarım bi sıkıntım olmaz size de tekrardan sabırlar diliyorum