Ağustosun ilk haftaları doğacak inşallah yenidoğan kisa tulumlarla 3 aylık kısa tulumun pek farkı yoktu ebebekten aldık bende 3 aylık olanlardan aldım birde sahil kesiminde yaşıyoruz nem var kasima kadar hava güzel oluyor annemde bir aylıkken sonbahar baslicak niye kısa tulum aldin çocuk üşür dedi bilemedim