GirlandBoy_Mom Merhaba, bahsettiginiz sey kasilma. Bu benim 2.gebeligim ilkinde de kasilmam oluyordu ama bu kadar değil 34.haftamdayim o kadar uzun zamandir oluyor ki ama 30.haftadan sonra sıklastı. Bazı gunler 15-20’yi buluyor bu kasilmalar ama arasi duzenli degil ve hepsi agrili degil bazisi cok agrili bazisi sadece sertlesme seklinde. Braxton hicks kasilmalari diyorlar yalanci kasilma, bunun icin nst’ye de girdim hic kasilmam cikmadi. Doktorum normal oldugunu rahimin bebegi doguma hazirladigini soyledi. Ne kadar cok kasilma olursa bebis iceride strese girip sulfaktan uretip cigerlerini gelistirir dedi ki bu ara kasilmalarim cok artti dolayli yoldan bebisimin hickiriklari da cok artti. Bana doktorum soyle soyledi, bu agrili kasilmalarin arası gittikce kisalir ve artarsa duzenli hale gelir 10 dk’da 1 e gelmeye baslarsa ve hepsinde adet sancisi gibi belden bir agriyla gelirse bana haber verip hemen hastaneye geliyorsun onun disindakiler normal demisti.