Sssdee benim de sizin gibi 20 lerden beri var şuan 35 haftalığım her gün mutlaka ara ara olur. Doktorum her şey normal dedi. Yalancı sancı dedi gerçek sancı şiddetlwnşr ve devam edermiş. Bakalım bu hafta benim de kontrolüm var nst de ne çıkacak merak ediyorum inşallah zamanında gelir bebişlerimiz