Gulfemesat Sorum bu hiç kilo almayan var mı bebekleriniz doğdu ☺️ çok merak ediyorum ilk gebeliğimde 8 kilo almıştım bu ikinci gebeliğim ve bunda nerdeyse 1 kılo aldım normal mi
melo26 Gulfemesat ilk gebelikte 6 kilo almıştım 2 kilosu göğüslerdeydi zaten 🙈😄😄😄 şimdi daha başlardayım aman aman almadım
AylinYasinYagi Gulfemesat ilk gebeliğimde 21 kilo aldım 2. De 6 kilo alıp doğum yaptım eve hamile kaldığım kilodayım şuan onu da verdim doğum yapınca ☺️
gezentianne Gulfemesat İlk gebeliğimde 8 kg aldım 41′de dogum yapmıştım ikincide suan 10 kg aldım ve doguma 2 hafta var 🙈 2-3 kg daha alırım gibi
defnevedoruk Gulfemesat ilkinde 7kg almıştım bunda ilk başta 5kg verdim geri 6 almıştım geri 1 vermişim😃 32 haftalığım
Gulfemesat melo26 sağlıkla doğsunda minnoşlarımız ben bebek küçük kalır korkusundayım çünkü 2. Sezeryan olcam erken oluyor oda☺️ bakalım nasıl olcak
melo26 Gulfemesat 6. Hafta daha öğrenmedik cinsiyeti. Valla bu ikinci benim ilkine göre çok farklı. Ondan kafana takma bence
Gulfemesat melo26 hayırlı uğurlu olsun Allah gönlünüzdekini nasip etsin bakalım zamana bırakcam artık ☺️teşekkür ederim bu arada 💐
Gulfemesat melo26 ya sağol ☺️ valla moral oldu millet bakıyor nasıl hamilesin diyor karnım çok az ya birde 😂
Daisyy000 AylinYasinYagi Bunu nasıl sağladınız? İlkinde 26 kg aldım ve çok zorlanarak verdim. Şimdi 2.ye hamileyim yine çok alırım diye korkuyorum
Merve0706 Ben ilk gebeliğimde 25 kg aldım 🙄 şimdi 36 haftalığım daha 7 kg aldım bunda veremem diye baya dikkat ediyorum ☺️
Gulfemesat Merve0706 maşallah yine iyi almışsınız siz sağlıkla gelsin bebeğiniz inşallah ☺️ bende ilk kızımda az alınca herkes 2. De alırsın demişti bakalım
Gulfemesat gezentianne maşallah sağlıkla gelsin bebeğiniz inşallah ☺️ demek ki ikincilerde ilkine göre daha az alınıyor ☺️
melo26 Gulfemesat aminnn aman takma çevrendekileri herkes fesat. Herkes senin gibi olmak ister diyim ben dahil 😄😄😄
Gulfemesat melo26 bakalım belki sende daha az kilo alırsın bu ikincide temennım o yönlü olsun sana ozman inşallah bebiş sağlıkla gelir ve sen azıcık kilo alırsın ☺️☺️
melo26 Gulfemesat senin de bebişin sağlıkla gelsin kuzum. Ben zaten hafif başık etliyim çok almasam da olur 🙈🙈😄😄😄