sevcnnn9 Kızlar bu iki gündür kasığımda adet ağrısı gibi sancı çekiyorum ve belimde benim gibi bunu yaşayan var mı normal mi bu durum
gokcekocyigiit sevcnnn9 Bu haftalarda düzensiz, yalancı sancılar gayet normal, bol bol dinlenin tabi ki geçmeyin sancı artarsa doktora gitmeniz lazım 🙂