gokcekocyigiit Eyzanur Benim yine kızım olurken çevremdeki herkesin oğlu olacak 😅 o yüzden bence erkek senesi🥲
Kelebe05 gokcekocyigiit tabiki sağlıklı dogusunlar ama 3 kızıma hamileyim nasip yok ki herkes erkek ben yine kız😂😬🤭