1devaannesi Kızlar pcos olduğumu öğrendim druma yazmıştım kan tahlili vs atmıştım ama büyük ihtimal pcossun demişti, 15 inde hastane randevum var beni neler bekliyor çocuk zormu oluyor yani 🫠🫠 kusura bakmayın bu konuda bilgisizim
poncikveannesii 1devaannesi ilk defa pcosum diye birşey ilk defa duydum pcos doğuştan olur sonradan fark edilir birşey değşmycek hayatınız aynı şekilde devaö edecek sadece çok düşünüp takarsanız adetiniz gecikir yumurtlama gecikir doktorda büyük ihtimalle kaç kilo olursan ol kilo ver stres yapma diyecektir şu an nerdeyse 10 kişiden 7 si pcos
Tazegelin12 1devaannesi İlk pcoslu olduğumu ögemdıgım de doktor Senın kesinlıkle çocuğun olmaz tedavi görmeen lazım oda seneler sürebilir demişti kafamdan aşa kaynar su döküldü oysaki tek sorunum kilo başka bi sıkıntım yoktu ilk çocuğum tedaviyle oldu malesef düşük oldu hemde ilk denemede tutmuştu sonraki ay direk kendıliğinden hamile kaldım şuan 6 yaşına girecek 2 çocuğumda 6 ay içinde kendiliğinden hamile kaldım şuan 3 yaşında 3. Hiç hesapta yokken bi baktım hamileyım doğumuma son hafta kafada çok büyütmemek lazım bide aşırı kiloluysanız kilo vermeye çalışın
babymomm__ 1devaannesi korkma canım.bende öyleyim hatta bana çocuğun olmaz ümitlenme dediler 4 aylik hamileyim suan korkma hersey Allahtan
Hhatiicee 1devaannesi pcos çoğu kadında olan Bi hastalik cnm üzülme korkmana gerek yok.Bana devlet hastanesinde doktor 3 senelik evli olduğum icin pcoslusun artik olmaz tüp bebeğe git demişti. Tüp bebeğe gidicem diye düşünüp psikolojik olarak kafam rahatlığında kendiligimden hamile olduğumu öğrendim. Kesinlikle vücudumuzu beyin yönetiyor stres yapma kafana takma .
1devaannesi poncikveannesii işte ilk defa duydum ve bende pcos yoktu kişiden kişiye değişir yani bunları bende biliyorum, ek olarak farklı bir durum varmi yani çocuk istesek zormuş oluyor bilsem yazmam herhalde mesela sizler neler yapıyorsun uz
Glcnn1 Hayır canım moralini bozma bendede pcos var şuan hamileyim şükürler olsun🤲Hersey kafada biter bende çok taktım çocuğum olmicakmı diye sonradan aklımdan çıkardığım an hamile kalmışım yani herşeyi Allaha bırak en iyisini o bilir🥲
1devaannesi Glcnn1 bizim ailemizde genetik hemde birinci derece annemin de 4 sene olmadı kuzenlerimin 3 unun yok teyzemin yok oyuzden sorudm arkadaş yargılıyor cidden yargılanacak birseymi yazdım off valla ya
poncikveannesii 1devaannesi stres yaparsan çpcuk konusu uzuyor malesef benm ilk çocğm çatşama iğnesiyle oldu ikncisi süpriz oldu yani asla olmaz yada kesin olur demek olmuyor herkesn farklı oluyor başka sorununuz yoksa adet görüyorsanız sıkıntı olacağnı sanmyorm bazı kişiler mesela ağır olyor yılda bir iki defa yek adet görüylr e buda yumurtlama olmyor demek mesela o dereve olursa zor
1devaannesi Tazegelin12 aaa demek öyle bizim ailede genetik cnm annemin 4 yıl olmadı teyzemin yok çocuğu 2.3 kuzenimin de yok oyuzden sorayım dedim onların kini tam bilmiyorum ama genetik olarak sıkıntı tanı Allah bağışlasın size
Glcnn1 1devaannesi yargılancak birşey yok herşey Allah vergisi kafana takma herşey kafada biter pcosluların çocuğu olmaz diye birşey yok soğan suyu öneririm çok iyi onu dene istersen
Sedaalcin Canım bende yeni öğrendim pkos olduğumu ve Prolaktin yükseliğinden beynimde adenom olduğunu da öğrendim. Şu anda ilaç kullanıyorum doktorun klomen yazdı çocuk istediğim için kullandım ve sayesinde bir sağlıklı yumurtam oldu bunun için çatlatma iğnesi verdi doktorun söylediği tarihlere uydum ilişki oldu bakalım şu an beklemedeyim inşallah gebe kalkışımdır. Bugün hafif bir kan geldi umarım yerleşme kanamasıdır 🙏 ama korkma bence pkos olma nedenimiz gerçekten stres
1devaannesi Sedaalcin ayy evet cnm bende de öyle şu son zamanlarda stresin dibini gördüm resmen rabbim kucağını doldursun inşallah
1devaannesi Glcnn1 evet onu bir cok kez duydum o halde deneyeyim yavaş yavaş şuan bile hala 15 gündür regl olmadım bi ara 4 aydır olmadım umarım düzene oturur hersey😔😔
Sedaalcin 1devaannesi amin inşallah canım seninde hepimizin inşallah 🙏 kesinlikle stresten uzak durmak gerekiyor yapabildiğimiz kadar çok zor ama maalesef her şeyin önüne geçiyor
1devaannesi poncikveannesii ya şöyle aslında kızım var Birtane çok şükür ama 4.5 ay rgl olmadığım oldu ve şuan böle 15 gün oldu sanirim olmayalı
[silindi] poncikveannesii Merhaba 🌸 Bende pkos var ama her ay adet görüyorum acaba şansım 1 tık var mı o konuda bazen çok kafama takıyorum olmazsa ya diyom Ama adet görmeyen pkosluları okuyorum benimki farklı onlardan Düşünceniz nedir bu konuda 🥲
Glcnn1 1devaannesi hakkında hayırlısı olsun inşallah benim babam 6 ay önce vefat etti 4 ay regl olmadım soğan suyu içtim soğan suyundan sonra hamile kalmışım bende pcoslu olduğum için heralde regl im gecikiyor sandım soğan suyu içcektim ama birşeyler engel oluyordu sanki en son test aldım çift çizgiyi görünce şok oldum beklemiyordum o yüzden kafaya takma Allah bir yerden alıyor bir yerden veriyor Her halimize şükür 🙏
poncikveannesii 1devaannesi ilk başta adet düzenleyici verir doktor düzene girer ama yine günü gününe olunmyor çock istersenz yumjrtlma ilacı verir istemezseniz korunma verir genelde pek birşeu yapmyorlar
poncikveannesii Bu arada yargılamadım ilk defa pcosum demeniz saçma geldi bana yani sanki ilk dega oldum anlamında yazmışsnz bende gayet güzel açıklama yaptğmı düşünüyorum
1devaannesi poncikveannesii off yada hormonal olarak dengem bozuldu bende pcosu bir ksc kez duydum burda gördüm yani tan içeriğini bilmiyorum bebek zor oluyor biliyorum sadece
Glcnn1 poncikveannesii ben onun demek istediği şeyi anladım bu doğuştan gelen birşey değil bu arada ben evlenmeden önce günü gününe regl olan biriydim evlendikten 1 sene sonra pcos olduğumu öğrendim hatta doktora gittiğimde birşey yok diyorlardı demem o ki doğustan gelen birşey değildir
1devaannesi Sedaalcin ztn bütün drlar der herseyin basi stres böyle bur durum varsa ztn eşim biraz daha dikkat eder onun ilgi alanı çocuk olduğu icin 🙄🙄
babymomm__ 1devaannesi Allahim herkese nasip etsin çok zorlu yoldan geçtik hala da geçiyoruz ama stres yapma kilon varsa zayıflamaya bak bol su adet düzenin de iyise korkma inşallah Allahim yardim eder