Wewe bende 32. Haftaya yarın giricem uykusuzluk hat safhada ödem el uyuşması ne ararsan var istahım çok değil sadece çok susuyorum birtek çaydan vazgeçemedim bu sürece kadar kahve tüketmemeye çalışıyorum, toplamda 4 kilo aldım 😊 7.aya girdiğimden beridir karnım belli olmaya başladı öncesinde çok rahattım doğumdan çok korkuyorum nasıl olacağı halâ belli değil düşünüyorum ilk gebelik haliyle hem heyecan hem korku çok bu arada ben de Ankaradayım ☺️