5bmerve bende bugün mü gitsem ACABA geçen çarşamba GİTİM kese yok dedi bu sefer merak ediyorum keşke hastane biraz yakın olsa daka başı giderim ☺️bi düşüğüm olunca çok tedirginim artık 8 haftalıkken kalbi durmuştu bebeğimin kürtaj oldum 8 Mart’ta rabbim yine nasip eti hamdolsun ona binlerce şükür küçük mucizem bu değerim 8 ile öğrendim hamile olduğumu bugün inşallah gidebilirm içim bari rahat eder 5+3 oldum bugün bebeklerimizi sağ Salim kucagimza alırız inşallah inşallah 🙏🏼🥹