Cimcime30 Kızlar amelıyat olalı 3 hafta oldu hala dıkıs yerleri duzelmedı tam ,eskı halıne tam donemedı ıkı taraflı amelıyat oldu sağ tarafında içten gelen şişlik var doktor normal üç dıkıs dıyor bize yanı bırtek bızım mı böyle zor oldu anlamadım
Bir1kelebek Cimcime30 sorununuz tam olarak ney anlamadım yani şiş mi acıyor mu ilişkiye mi giremediniz benim eşim oldu varikosal ameliyatı
Bir1kelebek Cimcime30 bizim 1 ay oldu ameliyat olalı şişlik yeni indi acısıda kalmadı rahatlıkla dokunup bastırabiliyor üstüne ama dikişleri düşmedi hala
Elif3419 Cimcime30 merhaba canım benim eşimde çift taraflı oldu şişlik devam etmişti ama doktor normal demişti doktora gidip gösterdiniz mi siz
Cimcime30 Bir1kelebek aramızda demekkı bır hafta var ya ılıskı sorunu yok ılıskı oluyor ama benim kı mı nazık anlamadım sağ tarafı hafıf sıs dıkısler daha duzelmedı anlamadım kımı duysam yok dördüncü gün araba kullanmış memlekete gıtmıs başkası onuncu günde ıse başlamış benim kı mı kötü bılmıyorjm
Cimcime30 Elif3419 gısterdık cnm ıc dıkıs den dolayı sıs dıyor yumurtalık normal zaten sıs olması amelıayt yerının tam altı sıs
Cimcime30 Elif3419 Elif3419 ya benımkı bır ay aldı ıse gıdıp gıtmemesını demıyorum zor toparlanan amelıayt mı bu kımı duysam kolay dıyolar
Elif3419 Cimcime30 benim eşimde 1 ay rapor almıştı canım bence o raporun verdiği rahatlıktan kaynaklı yoksa 1 haftada rahat kalkıp her işini yapabilir ilişkiye girerken nasıl zorlanmıyorsa😅 Erkekler daha nazlı
Cimcime30 Elif3419 evet cnm ya hele benımkı ayrı nazlı neyse bunu da atlattık çok şükür kız ılıskı de de dıkkatlı davranıyor bnmkı herseyde öyle dıkıs yerı hala tam gecmedı bu yumurtalık az sıs hep mı öyle oluyor
Bir1kelebek Cimcime30 benim eşim 2 gün sonra işe gitti 😅 evde tutamadım ama tabiki bu iyileştiği ve ağrısı olmadığı anlamına gelmiyor ağrısıda vardı ameliywt olduğu yer arada ağrıyordu ama evde durmak istemedi arabada kullandı geçen baktım baya iyileşmiş kapanmış yarası sizin de şişlik bir haftaya iner inşaAllah merak etmeyin 😊
Elif3419 Cimcime30 ağır yük kaldırmasın dikkat etsin geçer inşallah hamilelik düşünüyorsan hiç bekleme folik asite başla pıhtılaşman varsa coraspirinde kullan bol havuç ceviz pekmez tüketin☺️ ben ameliyatta 2.5 ay sonra hamile kaldım👼🏻
Tamarix Cimcime30 6 ay sonra kontrol demişti bize ben zaten o arada iki tane sperm testi yaptırdım ama olmadı yani yine
Cimcime30 Tamarix cnm amelıyattan sonra onuncu günde gıttık baktı kontrol etti vıtamın yazdı üç ay sonra teste gel dedı
Tamarix Cimcime30 bize takviye yazmadı ilaç verdi antibiyotik falan geçti ne takviye ne birsey hafif şekil bozukluğunu yeni öğrendik
Tamarix Cimcime30 daha önce proxeed plus kullandık hiç bir faydası olmadı benim hiç gebeliğim olmadı açıkçası