Serenitiy Kızlar sabah sezeryen doğumum var çok heyecanlıyım ve paniğim dualarınıza ihtiyacım var 🥰😇👏
gokcekocyigiit Serenitiy Her şey ikiniz için de mükemmel geçsin, kısmetse cuma günü de ben gideceğim, üstelik de 3,5 yaşında kızımı arkamda bırakıp doğuma gitmek çok daha tedirgin ediyor, sağlıkla gelsin bebeklerimiz 🙂🤲🌼
Meral_63 Serenitiy sağlıkla kucağına al Rabbim bize de nasip etsin inşallah dua et olur mu 🙏🏼 bizdee sağ Salim kucagimza alalım
Ipek0506 Serenitiy Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🌸 benmde bugün yarın olur doğum bizlerede dua et canım hayırlı güzel doğumların olsun inşallah 🌹
Serenitiy gokcekocyigiit gokcekocyigiit hiç tedirgin olma kuzum bak ne güzel kardeş geliyor ona Allah yardımcın olsun seninde inşallah ❤️👏
4cocukannesi_ Serenitiy inşallah acısız agrısız bebeğinizi kucağınıza alırsınız . Kompostonuzu kahvenizi hazırlamışsınızdır umarım😃