Minik_04 Kızlar devlet hastanesinde bir türlü randevu alamiyorum yani aldim ama 20 mayısa o kadar beklemek istemiyorum 24 nisan da doktora gitmiştim ultrasonda gozukmedi tabi beta kontrolu yapildi sadece yarin 6+4 olucam özele gidicem sizce kese gozukur mu
Minik_04 Busraakay_26 alttan muayene olmak istemiyorum yanliş anlamayin kizim da hamileyken sonlarda o kadar çok alttan muayene oldum tiksiniyorum artik😂😭😭