Mmehtappp Kızlar doğuma iki ay kaldı hangi sayfadan sipariş vericem bilmiyorum yaptıran var mı erkek bebek için şöyle gerçekten hoş güzel birşeyler nerde yaptırabilirim
cerengeredeli Mmehtappp nüans&co var Instagram’da çok hoş şeyler var. Bende orada yaptırmayı düşünüyorum magneti, kapı süsü için de piriltievent var
monica50 Mmehtappp ben burdan yaptırdım resmen bedava. zaten isimli magnetleri çok saçma buluyorum millet çocuğumun adını çöpe atacak niye fazla para vereyim ki. anneme kaynanama falan vercem yeter. çikolatayı da melodi çikolatadan yaptıracağım metal kutulu bin tl ama aşırı kaliteli
Cgzz Ben burdan öneri üzerine görüp yaptırdım ınstagramda sweetbabybox sayfasına. Güzel geldi çok beğendim çikolatanın tadıda guzeldi . fiyatı 810tl kargo ile. Trendyolda daha uygun fiyatlar ama görselleri biraz basit gelmişti bana :( Kapı süsünü trendyoldan printhome sayfasında yaptırdım kapı süsünü çok süslü istemedim sade oldu cok hosuma gitti önerebilirim :) ( şeffaf pleksi olanlardan) 🎈
Esraaktg3 Kendim yaptım ahşap beyaz tabela aldım isim ile beraber sonra yanlarına çiçek ve ayıcık koydum görsel ekleyemiyorum
ozgeshbgnr @Mmehtappp fotoğraf koyamadım ama instagramda ebrulii_atolyeee sayfasına bakabilirsiniz ben dr oradan kapı süsü, takı yastığı, kolonya, magnet ve çikolata yaptırdım toplamda 2900 tuttu. Yeni geldi çok beğendim. Son gönderilerde yağız yazan bizim set💙
Mmehtappp ozgeshbgnr bana da çok güzel geldi senin eline zamanında geçti mi çikolata taze mıydı baskısı falan kaliteli miydi
Mmehtappp ozgeshbgnr yaaa şimdi iletişime geçtim aşırı uygun geldi fiyatlar çikolata vs nasıl taze mi acaba
bebegimibekliyorum__ Mmehtappp “betulunsusevi” instagramdan yaptırdım çooook beğendim ve uygun fiyatlı magnet tanesi 25₺ kapı süsü ve yastık 1000₺ idi
kucukoglum16 İnstegramda ( nk.tasariimm ) Kapı süsümü ve magnetlerimi bu sayfadan yaptırdım gayet ilgili bir satıcı ürünleri çok güzel arada kampanya da yapıyor bi göz atabilirsiniz . Çikolatada ( İnda çikolata ) da yaptırdım tadı tazeliği gayet güzeldi