Berenreyhan palmiye hastanesindeki tüm kadın doğumcular iyidir Akın hoca serttir ama dobradır herşeyi pat pat söyler. Süleyman hoca daha önce devletteydi çok tutuldu özele geçmişti zaten. Kuzenimde tüp bebeğini ertan hocada yaptırdı çok şükür ilkinde tuttu oda iyi. Ben ilk doğumumu gelişimde sedef hanımda yapmıştım memnundum ama gitmiş malasef. Ama devlettekileri şu an bilmiyorum 😌 memlekete geldikçe gidiyorum 🙃