Nur19977 kızlar eczanede sadece artımed vardı hem kasetini hem erken gebeliğini aldım birazdan yapacağım , geçen ay yalancı pozitif gördüm çok üzüldüm daya doctordan eğer yine böyle olursa çok üzülürüm
8143 Nur19977 hiç üzülme canım ben 5 sene özlemini çektim mart ayında aşılama yaptrdım tutmadı bide o kadar çok dikkat ettim o ay ama nisan ayında hamile kaldım hiç ummadığım anda süpriz yaptı bize çok şükür Rabbim geciktiriyorsa güzelleştiriyordur hiç bir zman öyle düşünme stres yapma Rabbim en kısa zamanda herkese hamilelik sevnci versin 🤲🤲
Sosyalbiri Nur19977 awox öneriyorlar bu ara canım ama inşallah bebeğin seninledir bizimle de paylaş sonucunu 🫠🌺
8143 Nur19977 olsun canm hiç üzülme sakın ben 5 senede kaç tane test yaptım negatif çktı hiç bir zman ümidimi kaybetmedim
Tubaaslnkzl Nur19977 artımed pozitif sonuç verdi gidip kan verdim negatif çıktı çok güvenmiyorum artımed e
Mltmkrmnliakyrt Nur19977 bence artımedin de duyarlılığı çok yüksek ben kullandım beta 103 çıktığı gün hayalet bir çizgi vardı yani erken gebelik testide bence ayni duyarlilikta maalesef 🥹 ama en azından kimyasal gebelik oluşumunu gostermiyor muhtemelen önceki gördüğün öyle birsey olabilir ben bu gebeligimden once kimyasal gebelik gecirmistim o zaman baska bir testte beta 16 iken çıkmıştı silik çizgi sonra gitgide düştü zaten
Nur19977 Sosyalbiri bende görüyorum kuzum insallah öyledir öğlen tekrar test alıcam sabahki haline baktım alttan çizgi var flasla baktım