Benim ilk hamilelikte ben yapmak istemiyorum dedim sonra bebeğin kilosu haftasına göre çok çıktı hoca acaba şekerden mi diye şüphelendi bende içmek istemiyorum onu diyince dahiliyeye gönderdi kandan bakıldı tabi özeldi doktorum tabi ısrarcı olmadi yine gebeyim yine dahiliyeye gidecem