Kızlar merhaba , bugün kontrolüm vardı. Doktor 40+5 olacağım güne yani Çarşamba gününe yatış verdi. Bugün Nst yine temiz çıktı, açıklığım yok, sancım yok, kanala inmemiş henüz , rahim ağzım yumuşamaya başlamış sanırım (bunu da başka bir hastanede dün ebenin biri söylemişti).
Bir de kızlar duanıza alın normal doğurayım ve bebeğimde bende sağlıklı olalım amin 🥹
Neyse geleyim sadede
Doktorum Çarşamba günü fitil suni sancısı vereceğini söyledi. Açılman olması için dedi. Bu yöntemi deneyip işe yaramayanlar var mı hangi durumlarda işe yaramadığını öğrenmek istiyorum açıkçası , olumlu hikayeleri dinledim. Kendimi her şeye psikolojik olarak hazırlamak istiyorum.