firdevsbl Park beşik sevdalılarının aksine ben hiç sevmiyorum, aşırı kaba, görüntüsü desen çirkin bana göre kullanışlı da değil kocaman yer kaplıyor, kızım 3,5 yaşında ahşap anne yanı beşiği ile başladık sonra çok sürmeden odasına geçti, kısmetse cuma doğum var yine kızım olacak ve ben yine anne yanı ahşap beşik kullanacağım, kısmet olursa sonrasında da odalarında olur, eğer imkan yoksa da büyüyen beşik tarzı modeller de güzel, önce beşik sonra yatak şeklinde oda ayrımı yapılmayacaksa kullanışlı olabilir🙂