zelalulusoy evet canım dün gittim, şöyle doktor çok konuşan biri değil sorulcakları soruyor ultrasonda inanılmaz detaylı inceliyor hatta bişey var sanıyosun o derece bakıyor sağolsun çok şükür bişey çıkmadı, ultrason kağıtları veriyor ama renksiz renkliyi de makineden çektiriyor fotoğrafını. Eşe izin veriyor işlemin en sonunda da kısa bir bilgi veriyor sana. Ben memnun kaldım olması gerektiği gibiydi sadece randevum 10 buçuk olmasına rağmen 11 buçukta girdim 🥲 vizittiymiş geç gelmiş öyle dediler