Minimeee Doğum yaza geliyor süt sağınca dolaba koymam gerek bozulmaması için, dolaptan çıkınca direk ısıtıcıya koyayım gerekli ısıya getirsin istiyorum kullanan var mı hangi marka aldınız
Bus-ra590 Minimeee buzluk kısmına koyduktan sonra aşağıda buzunun çözülmesi gerekiyor önce bize öyle anlatmışlardı gebelik okulunda