Buseniz44 aynılarını yaşadım 31 haftalık 1430 gr doğdu bebeğim evet çok zor bi süreçti ve çok uzun bir süre 2. bebeği düşünemedim şuan oğlum 11 yaşında ben 5 aylık hamileyim 💕bana da direk coraspin başladı doktorum ve dikkatli besleniyorum fazla kilo almamaya çalışıyorum 3 kilo almışım inşallah sağlıkla vakti zamanında doğar bebişlerimiz