Miinniik benim de 6,5 yaşındaki oğlum yapıyordu. Kendiliğinden bıraktı zamanla doktora da götürmedim geçer diye. Şimdi de bir kaç aydır kızım başladı yapmaya. 3,5 yaşında o da bırakır sanırım zamanla. Bende de var diş teli kullanmaya başladığımdan beri oldu. Hem diş sıkma hem gıcırdatma var. Doktorum çene eklemine masaj yapmayı önermişti. Yaptığım günler daha az oluyor ya da olmuyor. Belki deneyebilirsiniz