Mommy Elfibrhm2609 yaaa ödemden ziyade elimdeki his kaybı gitmeyecek diye çok korkuyorum sağ elim parmaklarım hissiz ve bebeğime dokununca tam hissedemicem korkusu var😔😔😔
Elif2015 Benimde 35+4 kızlar ellerim ayaklarım özellikle bugün çok şişti ayak parmaklarım resmen sosis gibi oldu ☺ Ellerim ve ayaklarım sırılsıklam terli sürekli kızım da ödem daha geç başlamıştı bunda erken başladı 😌
Busranagme Elfibrhm2609 36+4 oldum 10 gündür inanılmaz şişlik var ayaklarda ellerde . Ellerim düzeldi ama ayaklar hala berbat 😱😩 bol su içiyorum ama hala aynı basamıyorum Can'ım . Doktor normal olduğunu söyledi yapacak bir sey yok
aasenamerve Busranagme alyansım normalde de 1 beden büyüktü ondan herhalde 😀 hamileliğin başında tektaşı falan çıkarmıştım zaten kesinlikle denemedim. Denesem serçe parmağıma falan anca olur 😀