Fatmaaaa41 Kızlar bu sabah rahatsızlandığım için acile gittik, gebelik düşündüğüm için betama baktılar 2.30 çıktı. Normalde 0.100 çıkar adet günümde bile. Çatlamamım üzerinden 6 7 gün geçti. Böyle olup değeri yükselen var mı?
Parinas Fatmaaaa41 5e kadar negatif sayılır. Ama böyle olup yükselen çok okudum forumda. Sonuçta 0dan da olsa yükselip gidecek. Erken yakalamak da mümkün. Yine de çok heveslenmeden sabırla adet gününüzü beklemenizi tavsiye ederim. 4 5 gün sonra idrar testi de yapabilirsiniz
Fatmaaaa41 Parinas teşekkür ederim, olursa Allahtan olmazsa da Allahtan. Yaşayıp göreceğiz. Hayırlısı olsun inşallah
dalyaluna35 En erken adete 5 gun kala belli oluyor eğer zamanında döllendiyse. Birkaç gun daha bekleyin negatif ciksa bile en sagliklisi adet zamanını beklemek. Implantasyon Suresi 11-13 gunde gerçekleşir bu süreden önce kanda da idrarda da pozitif çıkmaz
Fatmaaaa41 dalyaluna35 hayırlısı olsun. İdrar yolu enfeksiyonu ile gittim. Belki de enfeksiyondan böyle çıkmıştır. Antibiyotik kullanıyorum. Gebelik oluştuysa bi sorun olmaz inşallah 🙏🏻