Yesimmmmi İyi akşamlar oncelikle hepimizin anneler günü kutlu olsun sorum şu ki şuan 14 haftama gircem sabah kalktığımda göbüş yok gibi akşam sanki 4 aylığım şişiyorum sizde bu durum varmı😂
Katya1 Yesimmmmi bende 14+5 öyle oluyo akşamları çok şişiyor göbeğim ya dediğin gibi sabah bişe yok yemekten mi anlamadım fazlada yemiyorum
Melike_2907 Yesimmmmi benım 2. Gebelik tam 14+2 bugün 2. Olmasından heralde gobegım daha erken cıktı ilk gebelıkte 8. Ayda buyumustu belırgınlesmıstı suan gerılıyor göbek delıgım bıle gerılıyor erkenden buyuduk biz
SuEr_Tu1512 Yesimmmmi Ahahaha aynııı 😅 Sabahları karnım dümdüz akşamları 30 haftalık hamişim 😅 14+5im bende 🤷♀️ Cinsiyetini öğrendiniz miii 🤗
Yenibirannee Yesimmmmi evet hahaha bende tam 14. haftamdayım birde 3. gebeliğim karnım çabuk çıktı ama akşamlar 6 aylık gibiyim 😂😂
Katya1 SuEr_Tu1512 2 hafta üstüste gittik göstermedi, doktorumuz çok uğraştı sonunda gördü oğluşumuz oluyo😍 siz öğrendiniz mi peki?
Elif3419 Yesimmmmi bende tam 14.haftamdayım canım sabahları benimde karnım içine kaçıyor sanki yemek yedikçe şişiyor göbeğim yanlarında pullanma oluyor vazelin kullanıyorum o yüzden 🫠🫠
supermom__ Yesimmmmi 14+3 haftalık 2. Gebeliğim Geceleri mesanem dolu ve sırt üstü uyudugumda bebeğim tam sol kasıkta oluyor çok belli oluyor sağ taraf cökük ve yumuşak sol tarafim da elimi koyduğumda portal buyulugunde yuvarlak keseyi hissediyorum 😄 başka böyle olan var mı
SuEr_Tu1512 Katya1 Ben 12de gitmiştim bacaklarını kapatmış göremedik cuma günü 15 olucaz inşallah görürüm🤔
Aysealkn Yesimmmmi 14+5’ten selamlarr🥰 benimde öyle ama gaz mı bebek mi yemek ni bu şişkinlik ben anlayamadım 😂 cinsiyetimiz de belli kızımız olacakk💝
bdlakbrn Yesimmmmi bizde 14+3 üz zaten normalde de kilom var ama sabahları düz olan karnım akşam 7 aylık hamiş karnına dönüyor halsizliğim halen geçmedi. 2. trimesterde bi enerji geliyormuş diyorlar nerde o enercii 😂😂😂
Kbra_gkcay Yesimmmmi merhabalar ben 14+4 deyim ince bir karın ağrısı yaşıyorum sizde varmı böyle bir durum bebek büyüdüğü için mi aceba kontrolüme de daha bayaa var biraz dün işi fazla yaptım korkuyorum aceba sizde varmı karın ağrısı
Yesimmmmi Kbra_gkcay bende ara ara nadir sancı gibi vuruyor saniye sürüyor ama katın ağrısı bilemedim kanamanız felan oldumu işide boşverin yapamyın değmez bebeğinizi kendinizi riske atmayın
SuEr_Tu1512 Kbra_gkcay Bugün sabah bende biraz karnımın üzerine eğilerek iş yaptım. Karnım taş gibi olduğunu hissettim. Sancı gibi bişey oldu. Dinlenmeye geçtim az uyudum geçmiş şükür