37+2 haftalığız ama istiyorum ki 38 39 da falan gelsin bebeğim normal doğum olacak arada yalancı sancılar vuruyor . Korkuyorum biraz 40 dan sonraya kalır mı diye . Bu hafta ananas hurma ve yürüyüşlere başlayacağım zamanı mı sizce ? Bebişin gelmesi için ekstra neler yapılabilir ?