ShutUp ara ara kızımdada olmuştu, uyurken kundak yapmıştım, gün içinde nazar duası ve kuranı kerim açıyordum yanında bi süre sonra geçti, insan öyle telaş yapıyor ki elimde telefon sürekli o anları kaydediyordum. Doktor bu dönemlerde olabilir ama artarak devam ederse tekrar gelin demişti çok şükür geçti. Biraz sakin kalmaya çalışın derim çünkü biz ne kadar panik yaparsak sanki daha fazlası oluyor gibi oluyor. Daha çok küçük bebeğiniz. Sinir sistemi bağışıklık sistemi hepsi gelişiyor ondan kaynaklıda olabilir. Kundak deneyin derim ve her ihtimale karşı yinede muayene giderken bi video çekip doktora gösterin içiniz rahat etsin