Hanımlar merhaba dün akşam başım ağrıdığı için sırt üstü uyumuş kalmışım toplardamar mı ne varmış değil mi iyi değilmiş uzun süre yatmak ben istemeden uyumuş kalmışım kalp atışım hızlanıp öyle uyandım birden nefessiz kaldım gibi hissettim bi süre oturdum ettim de inşallah bebeğime zararı olmamıştır ya akşamdan beri aklım bebeğimde böyle yanlışlıkla yatmadan Allah korusun bir şey olmaz değil mi ?