peri09 canım aksine benim çoğu zaman adet öncesi belirtim olmaz nadir olur göğüs ağrısı kasık ağrısı falan genelde rahat geçiririm adetimi pcos var klomen kullanıyorum benim de yumurtlama zamanı kasık ağrım oldu baskı gibi bu sıralar da batma gibi gelip giden ağrı ve göğüs ağrısı var tahmini yumurtlama 2 mayıs test yaptım çıkmadı daha erken galiba
göğüs hassasiyeti de artan progestron hormonundan dolayı oluyormuş adet öncesi de gebelik başlangıcında da olması çok normal ama her belirti kişiden kişiye dğişiyor