Arkadaşlar peki devlette 2 li tarama testi yaptiranlar bana yardımcı olabilirmi?
Birincisi yesil alandan ikili test icin sana açıyorum 12. Haftada gel dedi ben daha 10+3 deyim bu yesil alandan açıyorum ne demek anlamadım ,
ikincisi sizce ikiz gebelikte ikili test cok dogru bir seymi ?