Lilyeva Merhaba bugün iki tane erken gebelik testi yaptım (awox) ikiside gözle görüşür şekilde ikinci çizgi çıktı gittim özel bir hastanede kan verdim değerim 1.84 çıktı hep 1.20< çıkardı yükselme ihtimali var mı aranızda böyle bir durumla karşılan varsa yazabilir mi Son adet tarihim 18 Nisan 29 Nisan yumurtlama 30 Nisan çatlama
Merve8155 Lilyeva awox genelde yaniltmiyor bende onun silik cizgisiyle ogrenmistim 1 2 gun sonra tekrarlayin isterseniz.gonlunuzce olsun
Asiye_ Lilyeva bende 16 ocakta test yaptım pozitifdi 17 Ocak ta da kan testi yaptım negatifti sonra 27 ocakta kan testi yaptım 46.46 ile hamile oldugumu öğrendim bencs bdkle biraz daha
sadece1selda @Lilyeva bende awox test yapmıştım bir çizgi silik çıktı sonra kan verdim reglime dört gün vardı 1.20 cıktı falat regl oldum 🥲
Lilyeva sadece1selda anladım canım benimde yumurtlamaya göre 13 ünde regl olmam gerekiyor bu ay erken yumurtladım son adet tarihime göre de 16 sında o yüzden acaba yükselir mi diye merak ettim
sadece1selda @Lilyeva yine de bekleyin burda çok gördük sonradan yükselenleri inşallah vardır Rabbim bekleyen hepimize nasip etsin bu mutlu haberi 🌸🌸
[silindi] Kan testi esastır, kanda yükselmeden idrarda çıkmaz, verdiğiniz kan testi sonucu yanlış değilse malesef 🧡
Lilyeva [silindi] evet bende kan testi öyle çıkınca testler yanlış diye düşündüm ama ilk defa değerim 1.84 çıkınca acaba yükselir mi diye düşünmeden de edemedim 😔
[silindi] Lilyeva değer dönemselmolarak değişir bende de mesela 2.29 da çıkıyordu 5 ve üstü gebelik değerlendiriliyor 🧡
Nurrvldn En iyi yaşayan biri Benım kaç kere test yaptım inanın 15 bulmuştur her farklı marka yaptım pozitif kanda negatif artık reglm 12 gectı en son kan verdım 58 le ögrenmıstım
Lilyeva Nurrvldn yaa çok sevindim sizin adınıza umarım yükselir benimde böyle birilerinin yaşadığını görmek insana umut veriyor 🌸🌼