Selam kızlar 3 gün oldu doğum yapalı, büyük tuvalet hissim geliyo ama psikolojik olarak yapamayacak gibiyim dikişlerim var biraz çünkü korkuyorum, öncekinde 8 gün falan gitmemiştim ama hiç zorlanmamıştım bu sefer midem iyi değil korkuyorum sizlerde bi sıkıntı oldu mu