Migrenligebe ben 37. Haftada 3300 kilo ile sezeryan oldum ama bir sorun yoktu 2 cm açıklık vardı suyu falan herşeyi yeterliydi suni sancı verdiler sonra gelmeyince sezeryana alındım 37. Haftadan sonra isteğine göre sezeryan olabilirsin bebeğin gelişimini tamamladıysa sorun olmaz kilo aldıkça sende bebekte zorlanır bebek içerde sıkışır yeri daralır zorlanır sende kendini zorlama bence