İlk kızım 4 yaşında 2 hafta sonra 2. Kızım olacak . Eğer erkek olsaydı eşim başka çocuk istemezdi erkek düşkünü kendisi ve ailesi. Daha doğurmadan 3. Yerini yapıyor . Ben ruhen 3. Çocuk fikrine kesinlikle sıcak bakmıyorum çünkü o da kız oldu diyelim ne olacak ? Konu evlat sahibi olmak değil erkeği bulmak bunda sayı 4 bile olabilir erkek olsun da . Aynı zaman da eşim sosyal hayatına devam ediyor, iş ve hobileri hali saha maçları ben dört duvar arasında eşimin memleketinde sıkışık kalmış gibi hissediyorum. Bende 2 kızım bana yeter düşüncesindeyim. Hatta ikinci hamileliğimde daha hazır olmadığımı eşime söylemiştim eşim korunuyordu çünkü korunmayı bırakmıştı ve bana dediği şey “eee karının hazır olmasını mi bekleyeceğiz oldu o zaman “ falandı. Bu sefer aynı zaman da kendim de korunmak istiyorum eşim bilmeden. Spiral ve hap arasında kaldım. Önerilerinize açığım. 2. Sezeryanım ama tüpleri bağlatmaya izin vermiyor maalesef