Kızlar iyi akşamlar. Bir türlü kendimi rahatlatamıyorum. İlk gebelik belirtilerimde göğüs ağrım çoktu. 8 mayısta 34, 10 mayısta 99 olarak ölçüldü beta ama 11 mayısta yani bugün belirtilerim saatlerdir tamamen kesildi diye endişe edip tekrar kan verdim ve 24 saatte sadece 99dan 131 e çıkmış. Belirtilerim hala yok denecek kadar az. Sizce yarına kadar artar mı belirtilerim kaybolmuşken?