Ilk oncelikle Anne adaylari ve annelerin anneler gunu kutlu olsun kardeslerim 💓 3.gebeligim suan tam 39+2 gunluk hamileyim bebegin asaga indigini yani halk dilinde gobegin dustu olayi oldu ve kasiklarimda belimde hafiften adet agrisi basladi cinsiyeti kiz ilk iki gebeligimde ilkini sanciyla gitmistim hastaneye aci esigim yuksek benim ikinci dogumumda 40 haftayi gectikten sonra suyum patladi agrisiz acisiz gitmistim simdiki ise ilk iki gebeligimde yasamadigim agrilari yasiyorum afedersiniz rahmime bicak girip cikiyor bir anda sonra geciyor ve bu durumlari hic yasamadim nisanimda hic gelmedi bunda ilkinde gelmisti bole olup doguma giden var mi ? Bana akil verin kizlar salak gibi oldum ilk gebeligimmis gibi sanki ve bazen dusunuyorum acaba cinsiyetle alakali bir durum mu iki tane oglandan sonra bu kizim olcak farki olur mu ki