Ben 22+3 deyim. Arada kaşıntılar bende de oluyo. Gebelik kaşıntısı deniyormuş. Bende bazı günler hareketlerini daha net hissediyorum hatta dün anneanneme dedim bende bugun hiç hissedemedim diye ama uzanınca gece tek tük hissettim. Kötüye yormayın düşündükçe de daha kötü hissediyoruz kendimizi