Rosegul Kızlar, çatlatma iğnesini olduğum günü de sayarsak 4. Gundeyim. Ne zaman test yapmalıyım? İğne HCG salgıladığı için yalancı pozitif veriyor testlerde. Geçen ay 10. Güne kadar pozitif görmüştüm. Sizler ne zaman yaptınız ?
Nur5 Rosegul bu kez yapma bak kendin geçen ay yaptığını söylüyorsun gününü bekle kan ver RABBİM emeğini boşa çıkarmasın hayırlı güzel haberler al inşallah
Nibozog gün öneriyorlar ama benden doktorum hep 13. gün kan testi istemişti. Sağlık ocağında test verirseniz şüpheye ihtimal kalmaz ❤️
Nibozog Rosegul hayır benim tutmadı tedaviyi bıraktığım ay normal yolla kaldım sanırım başka bir postta konuşmuştuk şimdi hatırladım. Sperm hızlandırıcı jel ile kaldım sonra ki ay
Rosegul Nibozog ay doğru inanın o kadar kişiyle denk geliyorum ki unutuyorum isimleri kusura bakmayın ☺️
Rosegul Busranur_mnts peki iğneden sonraki günü mü 1. Gün diye saymaliyim yoksa iğneyi olduğum günü mü ?