Suna_dmrlp 33+1 karın bölgemde ve çevresinde ağrım var normal mi birde nstye hangi hafta bağlıyorlar bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mi
-EGAA- Suna_dmrlp 34 hafta ıtıbarıyle haftada bır onerılıyor tabı rısklı durumlar gözetilerek. Agrı ve sancı farklı seyler ritmik mi yani belırlı aralıklarla duzenlı mı oluyor agrıların
Deleted33000 Suna_dmrlp benim gittiğim hastanede 32 haftada bağlıyorlar tabi ben 30+3 TE sancıyla gittiğim için nst de bebeğin kalp atışlarını değil sadece sancima baktılar gerçektende sancım.cikmisti enfeksiyondan
Ceren1996 Suna_dmrlp 34 haftalıkken kontrole gidicem. Nstye gircekmisim şuan 32 haftaligiz. 😍 Kontroller 2 haftaya düştü artık
AybenYB Ceren1996 benim de aynı şekilde oldu, en son 32 haftalıkken gittim şimdi 33 üz haftaya bizim de kontrolümüz var, hep 3 hafta sonra kontrol diyordu artık 2 haftaya düştü 🥹 son düzlüğe girdik demek oluyor sanırım bu, sağlıkla gelsin 🧿🙏🏻
AybenYB Ceren1996 valla hiçbir fikrim yok ama biraz daha son haftalarda galiba? Ben dhaa nst ye bile hiç girmedim
Ceren1996 AybenYB bende girmedim 34 haftalıkken gidince gircekmişim artık. Tok gel dedi bana nstdeki ebe.
AybenYB Ceren1996 benim de 1 hafta sonra kontrolüm var ben de tok gideyim bari nolur nolmazz ☺️ belki beni de sokarlar 34 hafta olacak