Pellgzrkrkmz
Merhaba arkadaşlar bugün 37+0 oldum ve sabah kahverengi bi lekelenme görüp doktora gittim nstde bi tane ağrı çıktı serum alıp nstyi tekrarladık ağrı çıkmayınca doktor eve gönderdi kanama kırmızı olursa sezaryen dedi ilki de sezaryendi çünkü. Bu durumu yaşayan var mı hemen başlar mı doğum acaba