Kızlar erken doğum riskim vardı rahim ağzım 27 mm düşmüştü en son gittiğimde düzelmişti çok şükür 52mm olmuştu , bugün 33. Haftama girdim ve 2-3 gündür ara sıra vajinamda yanma ve batma hissim var ve hafif bel ağrım var , normal mi sizce yaşayan var mı bu durumu , biraz korkuyorum açıkçası doğuma hazırlık falan mı diye